Necessito el 200-400 !!!!!


Fa un temps vaig vendre el meu estimat 50-500 de sigma per comprar, el que jo pensava que seria un objectiu definitiu pel meu equip, el Nikon 80-400 vr, de segona mà. El dia que va arribar a casa el 80-400 ja vaig veure que no era el que m'esperava, al final va resultar ser un desastre.

Després vaig tenir a les mans el Nikon 200-400 f4 vr, i ja està, ja està liada la cosa!!!

El tema és que ara mateix tinc que fer fauna amb el 70-200 de Sigma i la veritat amb 200 mm molta cosa no es pot fer, avui sense anar més lluny, amb 400 mm hagués pogut fer un primer pla d'una perdiu cantant que hagués quedat espatarrant, ara m'he tingut que conformar amb una foto d'ambient que... no m'agrada gaire.

Hagués pogut aproximar-me una mica més amb el hide però després hagués perdut camp de visió i hagués estat més recelosa a l'hora d'entrar i possiblement no hagués entrat, bé a continuar estalviant que la cosa va per a llarg.